08 mars 2007

Utmanad

Jag blev utmanad av Var dags glimtarn att avslöja sex egendomliga saker om mig själv. Någon annan skulle säkert ha mycket lättare att berätta om mina egenheter. Jag är ju så van vid mig själv så att säga.

1. Jag känner mig liten och övergiven om natten.
2. Jag tvingar mig själv att våga gå på A-brunnar. Jag menar, det är ju lite löjligt att fortfarande, vid 34 års ålder, känna ett enormt behov av att undvika dem i rädsla för att ett steg på dem ska rasera kärleken.
3. Jag lyssnar ofta på Pupo. Min man ryser.
4. Jag är pedant.
5. Jag måste alltid fixa till soffkuddarna innan jag går och lägger mig.
6. Jag har blivit värsta träningsfreaket. Det tycker jag faktiskt själv är ganska egendomligt. Men jag är fast- träningen har blivit en stor del av mitt liv!

Jag utmanar den som vill anta utmaningen.

5 kommentarer:

Minna sa...

Pupo?

Sara sa...

minna- italiensk smörmusik. När den är som värst.

Anonym sa...

Åh Sara, jag känner nog dig rätt bra!

Sara sa...

runt 40- det tror jag också!

Var dags glimtarn sa...

Skriver under på ettan (när maken är bortrest sover vi andra tre i sängen...) och impas av sexan!