13 juni 2007

Det var stort

Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. Mer än att det var fantastiskt roligt att träffa min syster. Och alla andra. Hennes syster minns jag så väl. Då var hon 8 år, nu är hon mamma.
Att spendera en hel dag och en halv kväll tillsammans med pappa var inte fy skam det heller. Jag minns inte ens när det hände senast. Däremot känns det som om det alltid varit så. Han är ändå så nära.
Pusselbitar faller på plats.
Frågor från ens förflutna får sakta, sakta några svar.
Och det var stort att dricka champagne tillsammans med min syster. Verkligt stort.

3 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag fick en liten tår i ögat.. Stort! Första gången jag besöker din blogg men den är fantastisk, jag kommer garanterat tillbaks.

Minna sa...

Åh vad härligt att det gick så bra!

Sara sa...

jessika – hej och välkommen hit!

minna – ja, det var kul!