20 september 2007

Mer Sea – merci

Det är ju det här om mjölet och om det ska berikas med folsyra eller inte – vad tycker ni? Min första tanke var så enkel; självklart! Nu sitter jag här med massor med texter om mjölfrågan och då blir det genast lite knepigare.

Båten har fått ett namn nu. Namnet blir Doris Mer Sea. Det var faktiskt min pappa som mejlade och föreslog Mer Sea, samtidigt som han dillade om hav på både franska och engelska. Vad skulle jag göra? Han har förstås rätt. Hon måste heta Doris också, av högst personliga och sentimentala skäl. Det där om min mormor, ni vet.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, måste ju in på Facebook... ähh, jag menar förstås natta barn.

2 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Je vous enpris får du väl svara papsen :)

Men jag fattade det inte, I didnt get it. Allstå det där med Facebook :)Får väl surfa in igen då *S*

Sara sa...

var dags: surfa in igen! :-)