28 februari 2007

Det där jag alltid velat göra

Det är inte alls så att jag har slutat blogga, även om man med all rätt kan tro det. Just nu tar skolan en hel del tid; det är artiklar som ska in varje vecka, massor att läsa, redigering, grupparbeten och tentor. Närvarokraven är höga, är man frånvarande mer än två gånger blir man underkänd. Oavsett anledning.

Jag kan lugnt erkänna att det lätt blir lite för mycket för en trebarnsmamma som fortfarande knappt sover om nätterna. Fast samtidigt; det här är ju det jag alltid velat göra och det är så roligt.

Återkommer till bloggandet snart. Nu ska jag skriva klart en artikel om det svenska flygvapnet. Det, kan jag säga, är något jag aldrig trodde att jag skulle skriva om.
Och- jag har till och med blivit riktigt intresserad av ämnet. Hur det nu gick till?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är du här nu? Jag har letat efter dig.

Anonym sa...

Jag förstår att du har det tufft, men samtidigt är det ju en dröm du håller på att förverkliga så go for it girl ;-) Och massor med lycka till!

Anonym sa...

Åhh jag säger som LoX, är du här nu? Jag har saknat din blogg! Tittar snart in igen! :)

Må Gott

Sara sa...

lox- ja, här är jag nu! Vad kul att du hittade mig!

sarachella- tack för lycka till!

helena- jag har legat lite lågt med bloggandet ett tag, men hoppas på bättre bloggtider snart!