03 april 2007

Feature & hyllplan

Några dagars ledighet hägrar och det känns bra. Fast jag har en hel del research att göra till vår tidning innan skärtorsdagen iallafall. Tidningen ska tydligen handla om Skeppsholmen och min grupp ska skriva feature. Om någon har några tips så hojta!

Kaos här hemma just nu. Vi håller på att bygga om klädkammaren. Ut med alla garderober och in med hyllor och smarta lösningar. Hoppas vi. Och så blir det mer plats för mina träningsgrejer; crosstrainern, pilatesmattan, bollen och hantlarna. Det blir perfekt! L och N är här och hjälper oss, och sen blir det middag tillsammans. Vi hämtar libanesiskt och dricker italienskt vin till.

Tvillingarna är på landet med mormor och morfar, bara ett barn kvar här hemma. Imorgon hoppas jag hinna träna. Och igår flyttade M in i porten bredvid! Så kul! Stort välkommen hit, M! Se, det blev en riktigt dagboksblogg idag. Mer än så har jag inte att komma med just nu- här ska bäras hyllplan!

2 kommentarer:

Minna sa...

vad betyder: skriva feature?

hjälp en okunnig/oinsatt

Sara sa...

minna- ärligt talat; jag har inte riktigt fått grepp om det själv! Hoppades på dig, eller någon annan! :-)